söndag 5 maj 2013

Sammanfattning, April.

Jag vet. Jag är fem dagar sen med min vanliga sammanfattning, men vad gör väl det? Jag har varit fullt upptagen med tonsill- och polypoperation av äldsta sonen samt efterföljande vab. Det betyder mycket lästid, vilket ju är bra! :)

Resultat för april:
Landet bortom haven - Tamara McKinley
Svartvintern - Marianne Cederwall
Två systrar - Anna Maxted (ny)
Flickan med snö i håret - Ninni Schulmann (ny)

Fyra böcker denna månad, jag är därmed uppe i 27 böcker av mina tänkta 100. Känns lite som om jag inte kommer att klara av det... Men jag kämpar på! Jag har klämt 13 nya författare åtminstone, 25 blir inga problem!  

Nu är det maj månad, jag är redan inne på tredje boken för maj så det finns ju hopp... ;o) Jag har även anmält mig, och blivit antagen till, litteraturmagazinets skrivarskola. Jag har dock inte hunnit börja på med övningar osv än på grund av ovan nämnda operation samt en värkande höft. Har fullt upp att klara av det vanliga skolarbetet framför datorn... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar