fredag 30 november 2012

Snart nytt år.

Jag har bestämt att bokåret 2013 har inte mindre än 13 månader i mitt liv. Det innebär att det börjar redan i morgon dag! Jag håller just på att läsa ut den sista boken i min hyllstädning och kan gå in på det nya året med enbart olästa böcker som jag faktiskt längtar efter att läsa, så pass att jag har svårt att veta var jag skall börja! :o) Städningen har resulterat i 6 lästa böcker och två kastade. Inte illa!!! Men man kan väl lugnt kalla november för en ganska trist läsmånad på nåt sätt.... Inte dålig, men inte sådär wow liksom! ;)

Just nu läser jag den sista boken i Christian Jacq´s Egypten-serie, men det var så himla längesen jag läste de två första att jag kommer att hoppa över att recensera dessa även om jag gillar dem skarpt. De är mastiga, men fascinerande.


Mina mål inför 2013:

Läsa 100 böcker
Minst 13 författare jag inte läst förr
Minst 13 "klassiker"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar