måndag 15 oktober 2012

Ny teknik!

Jag har upptäckt att HelGe-biblioteken (gävleborg) har ett riktigt fint utbud av e-böcker, både att läsa och att lyssna. Jag letade fram mitt sällan använda lånekort (är en nitisk pocketköpare), skaffade mig ett läsarprogram och började klicka hem! Prövade en ljudbok: Felicia försvann av Anna Wahlbergs dotter och två läsböcker: Den store Gatsby (tänker påbörja ett klassiskerprojekt) och Inte han! av Sheila O'Flanagan. Spännande!

Nu skall jag bara läsa ut Barbara Wood-boken och "tisdagarna med Morrie" av Mitch Albom som jag håller på med innan jag kan köra igång. Pust, det är mycket nu. But I love it!!

Framtiden - här kommer jag! ;)

1 kommentar:

  1. Så bra när man kan hitta allt på bibblan!

    Sv: Det tycker jag du ska göra, de går super fort att läsa ut mellan 1-2 timmar skulle jag säga!

    SvaraRadera